Oferta

W ramach proponowanych usług zarządzania/administracji nieruchomościami oferujemy kompleksową obsługę administracyjną, księgową i techniczną mającą na celu  realizację  wszelkich czynności zmierzających do utrzymania i zwiększenia w miarę możliwości wartości rynkowej powierzonej nam nieruchomości.

Naszą ofertę kierujemy do:
-Wspólnot Mieszkaniowych.
-Właścicieli budynków mieszkalnych, biurowych, handlowych.
-Właścicieli lokali prywatnych (administracja lokalem).
-Deweloperów.
-Spółdzielni Mieszkaniowych.
-Banków.


 ADMINISTRACJA.

-  Weryfikacja stanu prawnego i faktycznego nieruchomości,  prowadzenie wykazu lokali i właścicieli lokali oraz  najemców w lokalach niewyodrębnionych.
-  Zawieranie i renegocjacja  umów o dostawy, roboty bądź usługi oraz kontrola prawidłowości wykonania tych umów oraz rozwiązywanie umów  w przypadkach gospodarczo uzasadnionych.
- Założenie rachunku bankowego dla nieruchomości i dokonywanie rozliczeń poprzez rachunek bankowy.
-  Przygotowywanie, zwoływanie i obsługa zebrań Wspólnoty Mieszkaniowej. 
-  Reprezentowanie Wspólnoty Mieszkaniowej przed osobami fizycznymi, prawnymi, urzędami państwowymi, jednostki samorządowymi oraz Sądami.
-  Ubezpieczenie budynków położonych na nieruchomości wspólnej- współpracujący z nami broker przygotowuje korzystne oferty zgodnie z wymogami właścicieli nieruchomości
-  Opłacanie podatków i innych opłat publicznoprawnych należących do Wspólnoty.
-  Przyjmowanie zgłoszeń i wniosków od właścicieli nieruchomości. 
-  Prowadzenie korespondencji związanej z obsługą administracyjną nieruchomości.

KSIĘGOWOŚĆ.

-  Prowadzenie odpowiedniej księgowości dla nieruchomości wspólnej.
-  Rozliczenie rocznego planu gospodarczego i funduszu remontowego.
-  Prowadzenie indywidualnych kartotek finansowych dla każdego z właścicieli, ich aktualizacja oraz informowanie o saldach na mieszkaniach.
-  Przygotowywanie projektu planu gospodarczego w formie planu rzeczowo-finansowego.
- Sporządzenie rocznego sprawozdania finansowego.
- Przygotowanie i wydawanie zaświadczeń bądź poświadczeń  właścicielom.  
- Pobieranie i windykacja należności z tytułu pożytków i innych przychodów z nieruchomości.
- Windykacja opłat należnych od właścicieli mieszkań. 

UTRZYMANIE CZYSTOŚCI I PORZĄDKU.

-  Zawarcie umowy na  utrzymanie w należytym porządku i czystości pomieszczeń i urządzeń budynku służących do wspólnego użytku właścicieli lokali, terenu nieruchomości, chodnika przed nieruchomością i innych terenów oraz nadzór nad realizacją ww. umowy.
- Opracowanie zakresu czynności dla danej nieruchomości zgodnie z oczekiwaniami właścicieli. 

OBSŁUGA TECHNICZNA.

-  Prowadzenie księgi obiektu budowlanego oraz dokumentacji technicznej nieruchomości wspólnej zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego i Dozoru Technicznego.
-  Zlecanie kontroli technicznych i okresowych przeglądów nieruchomości i urządzeń stanowiących jej wyposażenie zgodnie z wymogami prawa budowlanego.
-  Zapewnienie bieżących konserwacji i bieżących napraw nieruchomości wspólnej, a w szczególności napraw budynku i jego pomieszczeń wspólnych oraz urządzeń technicznych, poprzez nadzór nad realizacją zawartych w tym zakresie umów.
- Zapewnienie usług kominiarskich i innych usług związanych z funkcjonowaniem urządzeń technicznych nieruchomości (np. anteny zbiorcze domofon).
-  Zlecanie usuwania awarii i ich skutków na nieruchomości wspólnej. 

REMONTY I MODERNIZACJE.

-Zlecenia przygotowania  planów remontów i modernizacji (kosztorysy, wyceny).
-Nadzór nad procesem pozyskiwania pozwoleń, zezwoleń, decyzji, uzgodnień z konserwatorem zabytków oraz archeologami. 
-Pozyskiwanie funduszy na przeprowadzenie remontów i modernizacji (kredyty, dotacje).
-Wyłanianie wykonawców po uzgodnieniu z właścicielami.
-Odbiór wykonanych prac oraz  egzekwowanie gwarancji.
 

Wyżej przedstawiona oferta jest zawsze  indywidualnie  opracowana w zależności od rodzaju nieruchomości,  zakresu obowiązków i oczekiwań właścicieli a wysokość wynagrodzenia negocjowana.  Zapraszamy do współpracy.