Oferta
W ramach proponowanych usług zarządzania/administracji nieruchomościami oferujemy kompleksową obsługę administracyjną, księgową i techniczną mającą na celu realizację wszelkich czynności zmierzających do utrzymania i zwiększenia w miarę możliwości wartości rynkowej powierzonej nam nieruchomości.
Naszą ofertę kierujemy do:
-Wspólnot Mieszkaniowych.
-Właścicieli budynków mieszkalnych, biurowych, handlowych.
-Właścicieli lokali prywatnych (administracja lokalem).
-Deweloperów.
-Spółdzielni Mieszkaniowych.
-Banków.
ADMINISTRACJA.
- Weryfikacja stanu prawnego i faktycznego nieruchomości, prowadzenie wykazu lokali i właścicieli lokali oraz najemców w lokalach niewyodrębnionych.
- Zawieranie i renegocjacja umów o dostawy, roboty bądź usługi oraz kontrola prawidłowości wykonania tych umów oraz rozwiązywanie umów w przypadkach gospodarczo uzasadnionych.
- Założenie rachunku bankowego dla nieruchomości i dokonywanie rozliczeń poprzez rachunek bankowy.
- Przygotowywanie, zwoływanie i obsługa zebrań Wspólnoty Mieszkaniowej.
- Reprezentowanie Wspólnoty Mieszkaniowej przed osobami fizycznymi, prawnymi, urzędami państwowymi, jednostki samorządowymi oraz Sądami.
- Ubezpieczenie budynków położonych na nieruchomości wspólnej- współpracujący z nami broker przygotowuje korzystne oferty zgodnie z wymogami właścicieli nieruchomości
- Opłacanie podatków i innych opłat publicznoprawnych należących do Wspólnoty.
- Przyjmowanie zgłoszeń i wniosków od właścicieli nieruchomości.
- Prowadzenie korespondencji związanej z obsługą administracyjną nieruchomości.
KSIĘGOWOŚĆ.
- Prowadzenie odpowiedniej księgowości dla nieruchomości wspólnej.
- Rozliczenie rocznego planu gospodarczego i funduszu remontowego.
- Prowadzenie indywidualnych kartotek finansowych dla każdego z właścicieli, ich aktualizacja oraz informowanie o saldach na mieszkaniach.
- Przygotowywanie projektu planu gospodarczego w formie planu rzeczowo-finansowego.
- Sporządzenie rocznego sprawozdania finansowego.
- Przygotowanie i wydawanie zaświadczeń bądź poświadczeń właścicielom.
- Pobieranie i windykacja należności z tytułu pożytków i innych przychodów z nieruchomości.
- Windykacja opłat należnych od właścicieli mieszkań.
UTRZYMANIE CZYSTOŚCI I PORZĄDKU.
- Zawarcie umowy na utrzymanie w należytym porządku i czystości pomieszczeń i urządzeń budynku służących do wspólnego użytku właścicieli lokali, terenu nieruchomości, chodnika przed nieruchomością i innych terenów oraz nadzór nad realizacją ww. umowy.
- Opracowanie zakresu czynności dla danej nieruchomości zgodnie z oczekiwaniami właścicieli.
OBSŁUGA TECHNICZNA.
- Prowadzenie księgi obiektu budowlanego oraz dokumentacji technicznej nieruchomości wspólnej zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego i Dozoru Technicznego.
- Zlecanie kontroli technicznych i okresowych przeglądów nieruchomości i urządzeń stanowiących jej wyposażenie zgodnie z wymogami prawa budowlanego.
- Zapewnienie bieżących konserwacji i bieżących napraw nieruchomości wspólnej, a w szczególności napraw budynku i jego pomieszczeń wspólnych oraz urządzeń technicznych, poprzez nadzór nad realizacją zawartych w tym zakresie umów.
- Zapewnienie usług kominiarskich i innych usług związanych z funkcjonowaniem urządzeń technicznych nieruchomości (np. anteny zbiorcze domofon).
- Zlecanie usuwania awarii i ich skutków na nieruchomości wspólnej.
REMONTY I MODERNIZACJE.
-Zlecenia przygotowania planów remontów i modernizacji (kosztorysy, wyceny).
-Nadzór nad procesem pozyskiwania pozwoleń, zezwoleń, decyzji, uzgodnień z konserwatorem zabytków oraz archeologami.
-Pozyskiwanie funduszy na przeprowadzenie remontów i modernizacji (kredyty, dotacje).
-Wyłanianie wykonawców po uzgodnieniu z właścicielami.
-Odbiór wykonanych prac oraz egzekwowanie gwarancji.
Wyżej przedstawiona oferta jest zawsze indywidualnie opracowana w zależności od rodzaju nieruchomości, zakresu obowiązków i oczekiwań właścicieli a wysokość wynagrodzenia negocjowana. Zapraszamy do współpracy.